II. liga – Stretnutie zástupcov SFZ s PR a marketingovými manažérmi: Chceme budovať zaujímavý produkt

Streda, 19.9.2018 10:00 | Posledná aktualizácia 19.9.2018 11:40

SENEC (SFZ) – V utorok sa konalo v Senci stretnutie PR a marketingových manažérov klubov II. ligy so zástupcami Slovenského futbalového zväzu. Účastníci sa rozprávali o postavení súťaže, jej značke či presahu na sociálnych médiách.

SENEC (SFZ) – V utorok sa konalo v Senci stretnutie PR a marketingových manažérov klubov II. ligy so zástupcami Slovenského futbalového zväzu. Účastníci sa rozprávali o postavení súťaže, jej značke či presahu na sociálnych médiách.

Na seneckom stretnutí sa zúčastnili dvanásti zástupcovia zo 16 druholigových klubov. Zo SFZ sa prihovorili účastníkom výkonný riaditeľ SFZ Marketing Jaroslav Šišolák, predseda komisie pre riadenie II. ligy Miroslav Richtárik, manažér digitálnych médií Lucia Petrincová, senior PR manažér Branislav Sarňák a svojimi postrehmi prispela aj riaditeľka mediálneho a propagačného oddelenia Monika Jurigová. „Išlo o prvé takéto stretnutie. Som veľmi rád, že takmer všetky kluby poslali svojho zástupcu. Povedali sme si pár základných vecí, napríklad ako chceme budovať značku II. ligy, lebo toto tu dlhodobo nebolo. Druhá liga bola vždy braná ako mladší brat najvyššej súťaže. Za úlohu sme si dali, že fanúšikom ukážeme, že toto nie je iba druhá liga, ale má svoje miesto,“ povedal Jaroslav Šišolák.

Druhá liga je najvyššia súťaž, ktorú riadi Slovenský futbalový zväz. „Máme veľmi jednoduchý cieľ, urobiť zo 16 klubov II. ligy so SFZ a Asociáciou druhej ligy jednu partiu ľudí, ktorí budú mať za cieľ budovať súťaž ako produkt. Ten by mal byť zaujímavý pre divákov a potom aj sponzorov,“ vravel Šišolák.

Aké boli témy stretnutia? „Nastavenia v kluboch sú rôzne. Máme niekoľko klubov, ktoré sú tradičnými značkami. Sú nastavené inak, ako kluby, ktoré postúpili z nižších súťaží. Čo chceme robiť pri reprezentačných mužstvách, to by sme chceli robiť aj pri týchto tímoch. Uvidíme, čo sa nám všetko podarí,“ zaprial si výkonný riaditeľ SFZ Marketing.

SFZ s mediálnymi zástupcami druholigistov by sa chcel stretávať pravidelne. „Je toho strašne veľa, za jedno stretnutie sa nedá všetko prediskutovať. Do konca jesene by sme sa chceli ešte dva razy stretnúť. Celé prvé stretnutie sme zredukovali na niekoľko bodov. Chceme divákovi priniesť maximum. Na zápasy pozývať fanúšikov prostredníctvom videí, chceme dostať čo najväčšie množstvo obrázkov zo štadiónov, nie iba z tých, kde vysiela Futbalnet TV. Chceli by sme mať zostrihy zo všetkých duelov, ale to nebude možné v najbližšom týždni. Je to jeden z našich cieľov,“ zakončil Jaroslav Šišolák.