logo
Reprezentácia

SR 20 – Sokolíci po celodňovom cestovaní už v Portugalsku

Streda, 14.11.2018 20:30 | Posledná aktualizácia 15.11.2018 15:47

SENEC (SFZ/BRANISLAV SARŇÁK) – Budík o 5.00 hod a odchod o 5.30 hod. Takto vyzeralo stredajšie ráno našich sokolíkov, ktorí sa zo Senca cez Viedeň a Zürich presúvali do portugalského Algarve. V ňom odohrajú 16. a 18. novembra dve prípravné stretnutia proti tamojším reprezentantom do 20 rokov.

Na hoteli v meste na juhu Pyrenejského polostrova sa slovenskí futbalisti ubytovali približne o 19.00 SEČ. „So skorým ranným vstávaním som nemal veľký problém. Real tím to naplánoval dobre. My sme si šli skôr ľahnúť do postele, aby sme to zvládli,“ povedal pre futbalsfz.sk najmladší člen výberu a hráč Red Bull Salzburg Peter Pokorný. Lietadlo odletelo z Viedne do Zürichu presne podľa plánu o 8.45 hod.

Počas tejto jesene je pre trénera brankárov Pavla Kamescha lietadlo akoby druhým domovom. Vo vzduchu strávi aj kvôli európskym povinnostiam Spartaka Trnava, kde takisto pôsobí, veľké množstvo času. „Cestovanie a lietanie patrí k našej práci a sme s tým vysporiadaní,“ vravel Kamesch. Ten je novým členom realizačného tímu. „Pracovať v reprezentácii je česť a podobná ponuka sa neodmieta. Som rád za túto možnosť a verím, že budeme úspešní,“ zaprial si. A čo hovorí na brankársku trojičku, ktorú má vo výbere – Martina Vantrubu, Frederika Valacha a Dávida Šípoša? „Sú to šikovní chlapci so sľubnou budúcnosťou. Martina navyše poznam zo Spartaka, s ktorým sme v minulej sezóne získali titul,“ zaspomínal si Kamesch na palube lietadla ešte počas letu z Viedne do Zürichu, v ktorom pristála naša výprava o 10.05 hod.

Ďalší let z Zürichu do Lisabonu mali futbalisti na pláne o 11.45 hod. Čakanie na letisku strávili rôzne. „Relaxovali sme, alebo sme hrali karty. Našťastie sme nečakali dlho, zvládli sme to v pohode,“ vravel stredopoliar Christian Herc. Naši chlapci pristáli v Lisabone o 14.40 SEČ a po obede sa autobusom vydali na viac trojhodinovú cestu do Algarve. „Konečne sme tu. Cesta bola dlhá, ale v pohode sme to zvládli,“ vyhlásil brankár Martin Vantruba už na hoteli.